Lethal gamers!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lethal gamers!

Cod1 rifle only clan
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 rgN / Mohawk

Ga naar beneden 
+5
flugle
Tabak
Vix
Sensual
DonKey
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 07, 2010 11:17 pm

Als of ik met kanker scheld omdat hij een eigen mening heeft, ik scheld met kanker omdat ik hem een kanker dwaas vind dat is mijn mening dan weer en die maak ik krachtiger door kanker te gebruiken Embarassed wat een boefje ben ik he?

en je mag geen mening over dit filmpje hebben.. want elke kanker mongool ziet dat dit hacks zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 2:21 pm

Donkey ik blijf erbij dat je low bent.

Als je nog 'n movie ervan kan maken, die ook twijfelachtig of overtuigend is zou dat wel de druppel zijn. Dat kick ik hem wel.

Ik blijf er namelijk bij dat het alleen raar is datie door de kerkmuur heen aimt.

Gl met je movie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vix

Vix


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Arnhem

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 08, 2010 8:11 pm

ga em teamviewen, vraag al z'n records, hij staat er voor open, meer kunnen we niet doen om te laten zien dat hij clean is.
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 09, 2010 1:01 am

vix lik mijn kanker ballen mafketel, ik laat je morgen die kanker video zien.
teamviewen en shit zegt allemaal niks ik kan nu ook kanker hard hacken zonder dat jullie het weten enige manier om me dan te pakken is mijn demo, teamviewen zijn mensen door gepakt maar waren allemaal domme kanker achterstands kindjes die niks snappen .. maar zoals martijn het uitlegt kan het prima werken want een boy heeft mij al die shit geshowt hoe die het doet Wink.

fok jullie en check binnekort die vid maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 1:20 am

https://www.youtube.com/watch?v=_1-2czo-WZ0

Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 1:21 am

iedereen zegt op xfire let goed op @ 2:00 en 4:56 dat zijn de leukste stukjes...
Bij 4:56 denkt die dat het cod 4 is en denkt die ff door de bookstore muren te kunnen heen schieten terwijl dat gat 5 meter naar links zit?
Terug naar boven Ga naar beneden
achilleS




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-08-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 1:26 am

hallo leute.
als jullie dit geen hacks vinden mogen jullie allemaal dood vallen.
facehookeR. je moet echt je kanker muil houden met je: 'je moet toch zelf weten of je dit hacks vind of niet' want ieder willekeurig persoon die niet in laidback zit kan zien dat dit hacks zijn.
vix, je kan wel zeggen teamvieuw hem, heeft geen zin is al eerder geprobeerd uit te leggen. misschien beetje lastig voor jou maar je kan het er zo afgooien en weer opzetten + we moeten ze demos checken.
VOLGENS MIJ HEBBEN WE DAT NET GEDAAN.
KIJK EENS WAT HET RESULTAAT IS IDIOOT.

verder prima clan hoor, maar haal die hacker er gewoon uit. klaar

groetjes achilleS
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 8:05 am

Haha, had jullie niet zo low ingeschat:$ meteen weer gaan schelden hier.. Maargoed, ik kijk vanmiddag op m'n Comp. Nog n keer, overleg cf. Nzo.. Is dit nogsteeds dezelfde record?
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 1:59 pm

mij zie je niet schelden maar nu niet meer tof komen doen want iedereen heeft gezien dat dit hacks is Smile .. en ja zelfde record.
Terug naar boven Ga naar beneden
buzah




Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 13-08-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 4:35 pm

Ehm ik zou er niet aan twijfelen, het kan geen toeval zijn dat hij zovaak toevallig op iemand aimt door de muur. Verder prefired hij wel erg goed op mensen bij red house cross @ neuville terwijl hij ze naar mijn idee helemaal niet kan zien zonder hax. Hij weet btw ook wel goed waar iedereen komt @ east bij neuville, het kan ook gwn een kwestie zijn van de cross pakken maar soms weet hij dat er iemand zit zonder dat hij hem kan zien en dan aimt ie naar rechts of naar links op de spot waar de tegenstander omhoog komt. Net als dat stuk bij A @ neuville als hij red house inloopt en iemand van soa ligt achter de heuvel, hij schoot mis, komt daarna weer omhoog en schiet meteen raak:S.

BUZAH
Terug naar boven Ga naar beneden
achilleS




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-08-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 5:02 pm

hij aimed constant door de muur. als hij in close combat zit en er zit een muurtje tussen heeftie altijd precies zn aim op de goeie plek. 4.46 ofzo schietie gewoon keihard op de man at bookstore top. dat kan gewoon niet een prefire zijn op het gat want dat gat zit er dan weer een paar meter naast. verder prefired hij ongelovelijk veel en precies op de goede plekken. kan geen toeval zijn jongens!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 5:04 pm

Achilles
Bookstore top was call en mg was call:)
Terug naar boven Ga naar beneden
achilleS




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-08-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 5:20 pm

ja je kan wel zeggen dat het een call is maar dan kan je nog niet precies weten datie rechts van het gat zit.
als je weet datie bookstore top zit aim je op het gat en ga je niet vol gas prefire door de muur heen lol. dat is toch duidelijk of niet dan.
daar maaktie gewoon de fout datie niet door muren heen kan schieten en datie misschien toch beter iets rustiger had kunnen spelen en rustig wachten met zn wallhack todat die gozer met zn hoofd vol in dat gat verschijnt. maar niemand gaat prefiren naast het gat. dat is gewoon bullshit. en als je dan prefired dan kan je nog niet PRECIES recht op zn dikke lijf schieten. als je niet vind dat dat bs is dan snap je het spel niet klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 6:38 pm

Tabak dus overtuigt dat dit geen hacks waren Razz HAHAHA echt heel me xfire lijst zei dit is gewoon te overduidelijk.
Ik zei toch; je wilt gewoon niet geloven dat die hackt met je het waren calls.
Terug naar boven Ga naar beneden
Facehooker
Admin



Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 13, 2010 9:32 pm

achilleS schreef:

facehookeR. je moet echt je kanker muil houden met je: 'je moet toch zelf weten of je dit hacks vind of niet' want ieder willekeurig persoon die niet in laidback zit kan zien dat dit hacks zijn.

Hets nog steeds een eigen mening, ook al is het zo obv er zullen altijd mensen zijn die dit niet obv vinden, dus hou je bek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lethal-gaming.actieforum.com
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 14, 2010 1:11 pm

Zo stoer he.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 14, 2010 2:30 pm

/KICKED

Sorry rgN
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rgN / Mohawk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rgN / Mohawk
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lethal gamers! :: Caught hackers-
Ga naar: