Lethal gamers!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lethal gamers!

Cod1 rifle only clan
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 rgN / Mohawk

Ga naar beneden 
+5
flugle
Tabak
Vix
Sensual
DonKey
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimewo sep 29, 2010 1:13 pm



Terug naar boven Ga naar beneden
Sensual




Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 02-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: rgn   rgN / Mohawk Icon_minitimewo sep 29, 2010 1:14 pm

waarom Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Vix

Vix


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Arnhem

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimewo sep 29, 2010 11:38 pm

Ruben, waarom doe je dit ons aan? Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo sep 30, 2010 6:39 am

Vind 't niet obv hacks ofzo... Alleen dat in church is raar, en dat hij vanuit church op grave door de muur op iemand aimt...
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo sep 30, 2010 1:09 pm

Ja maar tabak jij bent zelf raar dus logisch.
Doe eens niet zo kanker dom en kijk waar die zijn aim houdt? zelfs JNE zag in de scrim al dat die hacktte + hij wilt niet geteamviewed worden? flikker op man .. laat die kerel zijn codehook inleveren en dan is er toch fucking niks aan de hand Smile? .. zeggen dat ik hack door 1shot whahaha wat gewoon een logisch schot is .. en bij hem zie je het toevallig niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo sep 30, 2010 5:42 pm

Donkey
Dat wat ik van jou heb vind ik opvallender dan dit hele filmpje, maargoed.

Dat zegt meer iets over dit filmpje dan over jou.
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo sep 30, 2010 5:57 pm

Elk stukje in die vid is obvious, dus zoals ik zei of je bent scheel of je wilt het niet geloven.
Kijk waar zijn aims zitten die heeft geen clean persoon daar ooit gezet hoor Smile hij weet dingen nauwkeurig wat geen sound had kunnen zijn en op elk stukje timed die hem kanker hard, bij banana zit die te aimen hele tijd pas als die boy daar wegloopt gaat hij ook weg en loopt die church in.

1 stukje op mijn demo lijkt op hacks, dus is dat meer obvious.. gast ga even nadenken .. check dan me hele demo en zet het ook ff op youtube zodat we eens ff kunnen zien wat er zo obvious is Wink !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vix

Vix


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Arnhem

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo sep 30, 2010 8:57 pm

tabak, het spijt me, maar ik moet donkey gelijk geven.
want dit hele filmpje is indd obv.
moet je maar eens goed kijken naar het verschil met en zonder.

laat ruben het uitleggen
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimevr okt 01, 2010 2:04 pm

Geen haat naar laidback toe he totaal niet .. vind het grappig om tegen jullie te scrimmen enz dus zorg of dat hij nooit meer mee speelt tegen ons .. of dat hij zijn codehook of wat het ook mag zijn delete en jullie zien dat die het verwijdert en dat die elke scrim record Smile dan is er geen probleem toch? ik bedoel wij hebben ook ex hackers in onze clan dus zeg dan gwn dat rgN dat nu ook is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vix

Vix


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Arnhem

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimeza okt 02, 2010 12:09 am

ja, donkey, nu heb je jezelf verraden..
jongens, niet meer tegen soa spelen
ze hacken clown

nee, het is geen hax, rgn zegt dat hij niet hax, en ik geloof dat, hij zegt ook datik hem mag teamviewen wanneer ik wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
flugle




Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tilly city!

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: xD   rgN / Mohawk Icon_minitimedi okt 05, 2010 2:53 pm

de grappigste vond ik toch 3:20 Razz
Best entertaining Very Happy .
Dit is ook gewoon te als je dit ziet kom op xD
tjah als hij nu voort clean is vind ik het best, maar dit was gewoon te grappig om naar te kijken kheb serieus kk hard gelachen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cup-games.com
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 3:58 am

flugle zegt wel dat die hacked? vix zegt van niet .. ik heb nu 100 procent zekerheid dat die wel hacked .. als jullie die zekerheid willen let me know!
Terug naar boven Ga naar beneden
flugle




Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tilly city!

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 9:01 am

Ja vix,

Kijk als hij nu clean is is er niets aan de hand.
Maar kom op sommige schoten zijn wel te he.....
Tenzij hij echt heel erg lucky/unlucky is geweest.

Maar ja rgn is wel chille gozer niets op tegen maar wel clean zijn he.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cup-games.com
flugle




Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tilly city!

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 9:02 am

btw donkey hoe kom jij aan die hack die je daar ziet?
Neem aan dat dat filmpje niet al zo was.
No offense.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cup-games.com
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 2:26 pm

flugle die kan iedereen, is gewoon soort van showtris.
Je opent de demo met seismovision en tikt in: /r_xdebug boxes
Terug naar boven Ga naar beneden
flugle




Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tilly city!

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 2:27 pm

en dan zie je mensjes door de muur trappelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cup-games.com
Raigon




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 21-08-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 5:04 pm

Teamviewed & clean
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 5:07 pm

ben je echt zo pauper dom? teamviewer zegt geen fuck iedereen kan zijn hacks hiden damn.. wat zijn jullie verkankerd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 5:39 pm

Hij record iedere war,
Je kunt hem vragen een ss van /nameesp te maken.
Ook geteamvieuwd, en idd clean.

Meer kan ik niet doen?

Beetje normaal spreken tegen ons mag, met je verkankert. Ik kan ook zeggen dat jij hackt. De movie die ik van jou heb is minstens zo obv als dit

Dat weet je zelf ook:)
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 10:21 pm

Tabak ik heb al 100 x gezegt met je kankerkop zet hem op youtube dan kanker dwaas haha, 1 stukje uit een hele demo zou wel hacks zijn natuurlijk Very Happy maar tabak ga jij je hack vriendje maar verdedigen succes er mee kanker aap
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 10:26 pm

Omgekeerd zouden jullie huilen als er iemand in soaGamerz zit die hacked tegen jullie en we kicken niet kanker dwazen.
Waarom zou je iemand nog teamviewen en shit als je hier in die demo ziet dat die zit te hacken?

opkankeren dus?
Terug naar boven Ga naar beneden
achilleS




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-08-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 10:31 pm

jongens kom op. beetje reeël blijven. iedereen ziet dat dit hacks is.
het kan niet toevallig zijn datie alles zo mooi timed. dat slaat nergens op.
datie nu clean is is prima, maar dat teamvieuwen is natuurlijk BULLSHIT. zet het op een externe harde schijf uitpluggen en klaar, het staat niet meer op je pc. niet zeggen dat dat niet kan want dat kan wel. ik heb zo mijn coduo 1.4 gespeeld (nee niet met hacks:p)
als ik jullie was zou ik het zekere voor het onzekere nemen en hem een clankick geven. dit is uiteraard jullie keuze :>
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 10:38 pm

Donkey, je bent echt niet wijs. Waarom ga je zo low doen? Hier ga ik niet eens moeite aan besteden.

@ Achilles, ik zal 'r nog na over nadenken. Het is gewoon nogal vaag dat r zo'n movie over rgN gemaakt is, dat was ongeveer de laatste waarvan je het verw88 zegmaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
DonKey




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 29-09-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 10:42 pm

Als mijn moeder cod speelt zou ik ook niet denken nou die hacked mrrjah wie t ook is zelfde kanker paus zou toch kunnen hacken zelfde met een moord.. je gaat niet zeggen ow dat was wel de laatste waarvan ik t verwacht had dus we sluiten hem niet op Razz .. moord kan door iedereen gepleegt worden Smile.

ik zal movie 2 eens ff voor je online zetten vannacht Wink

Besteed geen moeite aan me boeit me echt niet .. je reageerd er op dus doe je t blijkbaar wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Facehooker
Admin



Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 01-08-10

rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitimedo okt 07, 2010 11:05 pm

Jezus hets toch je eigen mening of je het wel of niet hacks vindt? Dan hoef je toch niet meteen met kk te gaan schelden naar elkaar...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lethal-gaming.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





rgN / Mohawk Empty
BerichtOnderwerp: Re: rgN / Mohawk   rgN / Mohawk Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rgN / Mohawk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lethal gamers! :: Caught hackers-
Ga naar: