Lethal gamers!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lethal gamers!

Cod1 rifle only clan
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 codehook geruchten...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
rmx




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 08-10-10

codehook geruchten... Empty
BerichtOnderwerp: codehook geruchten...   codehook geruchten... Icon_minitimezo okt 17, 2010 11:10 am

beste members + leaders,

Er gaan geruchten dat ik gepakt was op codehook omdat ze dachten dat ik gestopt was met call of duty 1.
Deze geruchten zijn rond uit bullshit! Ik weet niet wie dit allemaal de wereld in gebracht heeft maar mensen zeggen dat members uit ae.inf dit rondbezuinde.. verder heb ik ook geen namen gehoort wie dat uit die clan rond vertellen.
Ik wil alleen maar zegge dat jullie dit niet moeten geloven! ook vix zijn naam word genoemd:S. Jullie weten zelf wel beter hoop ik.
Ben nog nooit op hax gepakt dus waarom zou een codehook kopen rofl.

rmx
Terug naar boven Ga naar beneden
eclipsE




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 21-08-10

codehook geruchten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: codehook geruchten...   codehook geruchten... Icon_minitimezo okt 17, 2010 11:14 am

Ik hoop dat dit niet binnen de clan geld. zelf vind ik dat het idd bs is. Hopelijk krijgen we hier geen gewhine over...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

codehook geruchten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: codehook geruchten...   codehook geruchten... Icon_minitimezo okt 17, 2010 11:15 am

Geruchten gaan er altijd, daar kun je niets tegen doen.

Er is niemand die proove ofzo heeft, omdat het idd bs is! Dus maak je geen zorgen;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sensual




Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 02-09-10

codehook geruchten... Empty
BerichtOnderwerp: ...   codehook geruchten... Icon_minitimezo okt 17, 2010 12:45 pm

nog nooit iets van gehoord dusja:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





codehook geruchten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: codehook geruchten...   codehook geruchten... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
codehook geruchten...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zebzor (codehook)
» Call of Duty 1 Codehook List

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lethal gamers! :: News-
Ga naar: