Lethal gamers!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lethal gamers!

Cod1 rifle only clan
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pim aka Sensual probleem 2

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Sensual




Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 02-09-10

Pim aka Sensual probleem 2 Empty
BerichtOnderwerp: Pim aka Sensual probleem 2   Pim aka Sensual probleem 2 Icon_minitimezo okt 17, 2010 12:53 pm

zoals veel mensen weten ze dat ik gisteren weer online ben geweest met weinig suc6 somige mensen hebben me wel horen schelden op teamspeak omdat teneerste me cod1 beeld is verkleind en me fps is amar 30 tot 40 normaal kon ik de 1500 halen :S en hb windows 7 daar kan ik dus echt niet mee werken dus ik bel vanmiddag weer even als hij windows vista erop kan zetten dan bn ik waarschijnlijk weer back (A) maar ben nog wel op teamspeak zonder mic af en toe heel apart

mvg pim
Terug naar boven Ga naar beneden
Vix

Vix


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 05-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Arnhem

Pim aka Sensual probleem 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pim aka Sensual probleem 2   Pim aka Sensual probleem 2 Icon_minitimezo okt 17, 2010 7:21 pm

ach pim, ik speel standaard met 30 tot 70 fps, dus niet zeuren,
en ook niet zeggen dat ik eraan gewend ben, want het blijft een handicap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sensual




Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 02-09-10

Pim aka Sensual probleem 2 Empty
BerichtOnderwerp: ...   Pim aka Sensual probleem 2 Icon_minitimezo okt 17, 2010 9:21 pm

nou ik speel liever op me normale niv want dan heb ik betere skills Wink dusja ik bel morgen weer en hopen dat hij er wat aan kan dan want anders word het kut spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Facehooker
Admin



Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 01-08-10

Pim aka Sensual probleem 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pim aka Sensual probleem 2   Pim aka Sensual probleem 2 Icon_minitimezo okt 17, 2010 10:56 pm

Ik heb de laatste tijd ook lage fps, als je nou is oplost als hij het (kan) fixen, miss kan dat mij ook helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lethal-gaming.actieforum.com
Sensual




Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 02-09-10

Pim aka Sensual probleem 2 Empty
BerichtOnderwerp: ...   Pim aka Sensual probleem 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 12:12 pm

komt goed wat is jou probleem dan ook verkleind scherm ? of wa maar ik denk dat je de videocart verkeerd hebt geinstalleerrd
Terug naar boven Ga naar beneden
flugle




Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tilly city!

Pim aka Sensual probleem 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pim aka Sensual probleem 2   Pim aka Sensual probleem 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 4:21 pm

zet sync everyframe uit Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cup-games.com
Sensual




Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 02-09-10

Pim aka Sensual probleem 2 Empty
BerichtOnderwerp: ,,   Pim aka Sensual probleem 2 Icon_minitimema okt 18, 2010 9:59 pm

ben niet dom dat doe ik standaart Razz dusja naja moet morgen allemaal nieuwe dingen download dat doe ik nu niet meer ben daar nu te stoned voor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pim aka Sensual probleem 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pim aka Sensual probleem 2   Pim aka Sensual probleem 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pim aka Sensual probleem 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pim aka Sensual
» Opa Pim probleem

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lethal gamers! :: News-
Ga naar: