Lethal gamers!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lethal gamers!

Cod1 rifle only clan
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 forum (clan)members

Ga naar beneden 
+3
skinxz
Sensual
rmx
7 plaatsers
AuteurBericht
rmx




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 08-10-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:57 am

beste members + leaders,

Dit is misschien een onderwerp waar ik mezelf niet mee hoor bezig te houden maar het volgende valt me op.
Als clan zijne hoor je discussie onderwerpen met mekaar te houden. Ik zie continu dezelfde mensen op het forum posten.
De applications zouden het denk ik ook wel fijn vinden met wie ze het genoegen hebben in `laid back.
Je komt mekaar ook tegen op teamspeak + wars.
Ook kunnen we onderling tot een conclussie komen hoe we denken over de applications / trials.
Als member zijne lijkt het mezelf ook wel handig om te weten wie er allemaal posten, want dan voorkom je de " wie is dat nou weer " vraag.

Het geen wat de al niet zo slimme rgN gedaan heeft (hacken) was een groot onderwerp ter discussie.De dag erop word Buzah als een hacker aangezien. Probeer dit binnen de clan te houden. ` laid-back is een leuke active clan met veel members die nooit in "pro" clans gezeten hebben maar het toch van die clans weten te winnen.
Door dit soort acties zorg je ervoor dat de clan minder vertrouwt over komt in cod1.
Als je gewoon zijn record had gevraagt na de war en je had het dan uitgezocht, dan had je hem ter plekke kunnen pakken, eigelijk precies hetzelfde wat Donkey had gedaan met de record van rgN.
Verder zal ik me er niet mee bemoeien. Ik wil gewoon dat het een leuke clan blijft en dat mensen meer geintereseerd overkomen op de apply's + onderwerpen.



(apply) rmx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sensual




Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 02-09-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: ...   forum (clan)members Icon_minitimevr okt 15, 2010 12:26 pm

overleg het even met tabak als je wilt want hb hier nu geen tijd voor :$
Terug naar boven Ga naar beneden
skinxz




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 04-08-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimevr okt 15, 2010 12:28 pm

ik vind dat rmx wel gelijk heeft we zijn nu een goed georganiseerde clan en moeten de meeste dingen ook binnen de clan houden.
en binnekort even met elkaar over hebben wat we doen omdat we nu zoveel members hebben.

greetz skinxz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tabak




Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 01-08-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimevr okt 15, 2010 3:37 pm

Rmx, dit is precies waar ik vix nog over wilde spreken..
pies.
Terug naar boven Ga naar beneden
rmx




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 08-10-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimedi okt 19, 2010 6:06 pm

verdere reacties van andere members graag
Terug naar boven Ga naar beneden
martijn




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-10-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimedi okt 19, 2010 9:36 pm

Maar je ziet op je applys zie je alleen maar posts die niet over je prestaties gaan binnen de clan en daar heb je als apply ook verder niks aan.. je komt niet verder als je niet weet hoe je in de clan zit en wat andere mensen goed / slecht van je vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
rmx




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 08-10-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimedi okt 19, 2010 9:53 pm

martijn schreef:
Maar je ziet op je applys zie je alleen maar posts die niet over je prestaties gaan binnen de clan en daar heb je als apply ook verder niks aan.. je komt niet verder als je niet weet hoe je in de clan zit en wat andere mensen goed / slecht van je vinden
e

en wat nou als je als application (apply) een war speeld met de members. Ben je dan niet nieuwsgierig wat mensen van je skills vinden? Of hoe ze je ervaren hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
martijn




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-10-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimedi okt 19, 2010 9:57 pm

Ja dat bedoelde ik ook maar op elke reply op je topic van recruitment komen geen dingen uit wat je in de war hebt gedaan enzo dat is wel wat minder...
Terug naar boven Ga naar beneden
Facehooker
Admin



Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 01-08-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimedi okt 19, 2010 10:59 pm

Het is ook niet goed om al meteen na 1 war gaat posten wat je van em vind. 1 war zegt niets, minstens 3 ofzo. Maar rmx over het topic heb je wel gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lethal-gaming.actieforum.com
flugle




Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tilly city!

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimewo okt 20, 2010 9:04 am

idd face en rmx.

bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cup-games.com
martijn




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-10-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimewo okt 20, 2010 3:50 pm

Ja maar er word niet gevraagd om een /decline of wat dan ook na 1 war.. ik bedoelde je moet weten wat je goed hebt gedaan of wat je beter kunt... dat is dan makkelijker voor de 2e en misschien wel 3e war want als je het maar laat denkt de apply ook dat het zo door kan...
Terug naar boven Ga naar beneden
rmx




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 08-10-10

forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitimewo okt 20, 2010 6:35 pm

eens.

Maar wie spreekt de members van laid-back nou aan om wat actiever op dit forum te zijn? Ik zie wederom WEER dezelfde mensen posten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





forum (clan)members Empty
BerichtOnderwerp: Re: forum (clan)members   forum (clan)members Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
forum (clan)members
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lethal gamers! :: News-
Ga naar: