Lethal gamers!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lethal gamers!

Cod1 rifle only clan
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 GOD BLESSED ME! Today

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Facehooker
Admin



Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 01-08-10

GOD BLESSED ME! Today Empty
BerichtOnderwerp: GOD BLESSED ME! Today   GOD BLESSED ME! Today Icon_minitimedo okt 14, 2010 11:33 pm

Zoals menigéén van jullie wisten, had ik recent een nieuwe videokaart gekocht. Deze functioneerde echter niet goed, ik had 40-70 fps max. Hierdoor moest ik op laagste reso spelen om een beetje laggloos te spelen. Maar hierdoor moest ik "pixelhunten" (een hoofd is 10pixels, een hand/voet 4 etcetc. MAAR TOEN! Vandaag nieuwe 21inch beeldscherm binnen! Vandaag avond ff Aangesloten een raad eens! Op 1243*846 (kan iets verschillen) en alle graphix op extra en ik had bijna steady 125 fps!! Het enige nadeel is dt ik nog ff moet wennen aan mn nieuwe sens omdat met mn oude dee je 5 min erover om van de rechterbovenhoek naar de linkeronderhoek te komen. Ff pubben en dan komt dat helemaal goed!!! GOD BLESS YOU
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lethal-gaming.actieforum.com
rmx




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 08-10-10

GOD BLESSED ME! Today Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOD BLESSED ME! Today   GOD BLESSED ME! Today Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:42 am

klinkt helemaal top!Smile hopen dat je erop vooruit gaat;) hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Sensual




Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 02-09-10

GOD BLESSED ME! Today Empty
BerichtOnderwerp: ...   GOD BLESSED ME! Today Icon_minitimevr okt 15, 2010 12:46 pm

hoop dat het nu beter gaat met je pc dat is wel beter die van mij is waarschijnlijk kapot me hardeschijf dusja Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





GOD BLESSED ME! Today Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOD BLESSED ME! Today   GOD BLESSED ME! Today Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GOD BLESSED ME! Today
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lethal gamers! :: News-
Ga naar: